Gå til innhold

Google earth leken

McLuddis

Anbefalte innlegg

Skrevet
søk etter google earth på google;)

5094199[/snapback]

Tenkte egentlig det var noe så simpelt egentlig :p Men bedre føre var enn etter snar :) laste ned når jeg kommer hjem, sitter på skolen nå så joiner jeg leken senre i dag hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er Aon Center i Chiago. Chicagos nest høyeste bygning.

Her er en ny en. Tror ikke at det blir så vanskelig.

post-24696-1131799925_thumb.jpg

Endret av Superior
Skrevet

Hmmm... den var ikke grei du :hmm: gi oss ett hint kanskje?

gm1zw.th.jpg

hvor er det der da? (klikk på for å forstørre)....(selvfølgelig)

TIPS: sørvest for sveits

Skrevet (endret)

Vanskelig å gi et hint uten å røpe for mye. Jeg kan si at det ligger i en storby i den vestlige verden.

Endret av Superior
Skrevet

er jævla vanskelig uansett :p , ser ikke noe spesielt der jeg? er det en rullebane på sånne påler ting? Nederland kanskje? Amsterdam?

Skrevet (endret)

Det er ikke i Amsterdam, nei, men det er en bane på en menneskelagd øy. Kan legge til at byen ikke ligger ved havet.

Edit: Svaret på din oppgave er Lyon-St Exupery Internasjonale Flyplass.

Endret av Superior
Skrevet

*kremt*

Nå står koordinatene nede på det bilde da, så det burde ikke være så vanskelig vell? Jeg har ikke Google Earth på denne pcen så dere får finne det :)

Skrevet (endret)

Det gjelder først og fremst å se på hva slags informasjon bildet gir deg, pluss eventuelle hint. I det bildet du postet så er det tydelig at det var en flyplass, og med infomasjonen om at det var sørvest for Sveits, så var Lyon et opplagt valg. Med å slå på et såkalt layer i Google Earth kan en se kommentarer skrevet av andre brukere noe som gir bra info om hva stadionen/flyplassen heter.

Endret av Superior
Skrevet (endret)

Vieux-port i Marseille.

post-48607-1131910215_thumb.jpg

Denne?

Noen hint: Alexander Duma skrev om en person som befant seg på denne øya på ett eller annet tidspunkt. Historien har blitt filmatisert. I en av hovedrollene var Gerard Departiau ( Eller kordan i helvete d no skrives...)

Endret av memnon83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...