Gå til innhold

Mafia - et spørsmål


Anbefalte innlegg

Hei!

Har tatt frem igjen denne klassikeren, fordi jeg ikke ble ferdig med spillet sist. Da sklei det så dårlig på pc'n at jeg ikke orka mer, men nå går det naturligvis glatt.

Uansett:

I det oppdraget hvor du skal knærte morello jr, hvor er det han gjemmer seg nede på havna? Skal man bruke granatene for å sprenge opp en dør der hvor bilen står?

Noen som veit. Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har tatt frem igjen denne klassikeren, fordi jeg ikke ble ferdig med spillet sist. Da sklei det så dårlig på pc'n at jeg ikke orka mer, men nå går det naturligvis glatt.

Uansett:

I det oppdraget hvor du skal knærte morello jr, hvor er det han gjemmer seg nede på havna? Skal man bruke granatene for å sprenge opp en dør der hvor bilen står?

Noen som veit. Takker for svar

5014752[/snapback]

Han gjemmer seg i en av de to store lagerbygningene som ligger i enden av området. Det står to togvogner der. Disse er viktige i forbindelse med å komme seg inn i bygningen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ok, tenkte jeg kunne legge til et nytt spørsmål om mafia i min egen topic.

 

Det endelige oppgjøret med Sam på galleriet. Hvordan skal jeg ta han? Han tåler jo usannsynlig mye, og umulig å få han vekk fra den sirkelen. Ellers kunne jeg kommet til bedre med hagla hvis han var nærmere. Trenger hjelp igjen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...