Gå til innhold

Netshop "DinSide Oktober". Finnes det noe bedre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk denne for noen dager siden og er svært fornøyd. Byttet ut prosessor til en 3700, og byttet ut det grusomme kabinettet med et Arctic Cooling Silentium2. Maskinen er ekstremt stillegående, og yter veldig bra.

5013472[/snapback]

Har sett på det samme kabinettet. Eneste jeg stusset på var strømforsnyningen?

Er den ikke litt svak? Leste nemlig at det var problemer å få skiftet den. Mulig jeg tar feil.

 

Hvor mye tjener jeg på å oppgradere til 3700? Det er jo nesten 800kr dyrere. Kan jeg ikke bare klokka den circus 200-300mhz?

 

Hvordan er grafikken? Pen? Si pen! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg var også litt skeptisk til strømforsyningen, men ringte netshop og ble overbevist av en tekniker der at den holder i masse (skulle yte bedre enn de fleste 400 w de hadde). Grafikken er nydelig! Kjører selvfølgelig alt på fullt i alle spill. Skjermen er også veldig bra, ingen antydning til lag og bra synsvinkel. Vil nok absolutt investere de 800 kr i 3700 da denne også har 1 MB cache. Ellers scorer maskinen godt over 6800 poeng i 3dmark05 "rett fra hylla", som er en svært akseptabel score. Det følger også med software for overklokking av skjermkortet, men jeg har ikke testet den enda. Klarer meg VELDIG bra uten dette foreløpig, men det kunne jo vært morsomt å teste.

Lenke til kommentar
Jeg var også litt skeptisk til strømforsyningen, men ringte netshop og ble overbevist av en tekniker der at den holder i masse (skulle yte bedre enn de fleste 400 w de hadde). Grafikken er nydelig! Kjører selvfølgelig alt på fullt i alle spill. Skjermen er også veldig bra, ingen antydning til lag og bra synsvinkel. Vil nok absolutt investere de 800 kr i 3700 da denne også har 1 MB cache. Ellers scorer maskinen godt over 6800 poeng i 3dmark05 "rett fra hylla", som er en svært akseptabel score. Det følger også med software for overklokking av skjermkortet, men jeg har ikke testet den enda. Klarer meg VELDIG bra uten dette foreløpig, men det kunne jo vært morsomt å teste.

5014119[/snapback]

 

Nice, har bestilit samme maskina jeg og, med 2gb ram, 3700+ prosessoren og 580W PSU... dette fikk ikke meg til og glede meg mindre!!

Endret av tommy_89
Lenke til kommentar

Hmm. Jeg skal ha en Logitech G5 mus. (Tror jeg?) Er den musa som følger med noe tæsh?

Så det står vel mellom å bytte kabinett eller bytte cpu.

 

Mil2000:

Har du instalert den 400W PSUen eller den som kom med Silentium2?

 

Fornøyd med skjermen i spill?

 

EDIT: Fikse ting. :dontgetit:

Endret av Rashoumon
Lenke til kommentar

Bruker psu som kom med kabinettet . Kommer vel litt ann på hva du skal fylle maskinen med, men for meg holder denne i lang tid fremover. Ellers er jeg veldig fornøyd med skjermen i spill, dinside.no har også testet den..

 

Edit: Musa som følger med er skambra, men jeg bytta den ut til plasma fordi fargen passa perfekt inn med resten av utstyret....

Endret av Mil2000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...