royale Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Hvilket program må jeg bruke for å lage en torrent fil?
Jørgen Sørheim Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Off-topic-innlegg er fjernet. Å lage en torrent er like ulovlig som å brenne en CD.
sberg43 Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Å lage en torrent er ikke ulovig. Flere selskaper bruker torrent til å spre sine egne programmer og får brukerne til å hjelpe til med dette. P.S. Sammenlignen med å brenne CD er ganske dårlig, da dette er lovlig også. Det som "brukermoderatoren" kanskje sikter til er ulovigheten av å spre åndsverk men med ting som man eier selv eller har alle rettigheter til så finnes det ingen slik begresning.
janfredrik Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 http://bnbteasytracker.sourceforge.net/d_createtorrent.php
Jørgen Sørheim Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 P.S. Sammenlignen med å brenne CD er ganske dårlig, da dette er lovlig også. Det som "brukermoderatoren" kanskje sikter til er ulovigheten av å spre åndsverk men med ting som man eier selv eller har alle rettigheter til så finnes det ingen slik begresning. 5010101[/snapback] Det var vel kanskje det som var poenget mitt. Å brenne en CD er ikke ulovlig, så hvis det å lage en torrent er like ulovlig som å brenne en CD, så er torrent-laging.. ja, du gjettet riktig, ikke ulovlig. Om torrenten eller CD-en inneholder piratkopierte saker, så er saken en helt annen.
W Skrevet 15. oktober 2005 Skrevet 15. oktober 2005 Du kan bruke samme program som du bruker til å laste ned. Selv bruker jeg Bitcomet, og det fungerer veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå