Gå til innhold

Web View i Windows 2000

BBC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt irritert på Web View i Explorer - Windows 2000.

1. "Info-framen" opptar unødvendig mye plass.

2. "Info-framen" er et slit når man "tab-er" seg fra venstre panel<-->høyre panel.

Løsningen er da selvsagt å bruke Classic (icons only) - {View | Customize thise folder... | Next | Next | Classic (icons only) | Next | Finish} (eller {Tools | Folder options... | Use Windows classic folders}) for å sette det slik man vil ha det.

Så har man jo håpet om at {Tools | Folder options... | View | Like current folder} skal fungere på alle mapper, men det gjør det jo ikke: "...(except for toolbars and webview)?..."

Hva er så løsningen på dette dype svarte hullet som MS har lurt meg ned i?

Det må vel finnes et eller annet tweak/program som tillater å sette Classic view på alle foldere på en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, funksjonen du beskriver funker fint hos meg. Har du forsøkt 'Reset All Folders' før du evt. forsøker 'Like Current Folder' igjen?

Husk at du må lukke og åpne windows explorer for at endringen skal tre i kraft

Skrevet

Vet ikke om jeg skal føle meg ganske dum nå, eller...

men faktum er faktisk at jeg satte på "classic view" --> "like current folder", lukket Explorer og startet på nytt (3-4 ganger) som det siste jeg gjorde før jeg la meg - uten at det fungerte.

Stod opp nå i morges, og gjett? Jo, endringen hadde trådd i kraft... Merkelig!! :???:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...