Gå til innhold

Creative Zen Touch 20GB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt en selv siden forrige jul, og er storfornøyd. Den har fin og klar lyd, masse plass, god batteritid, og enkel navigering (selv om touchpaden er litt oversensitiv). Det følger med en enkel bæreveske. Du kan endre volum uten å ta den ut av den, og med en del flaks kan du klare å bytte sang også. Etter mine erfaringer er den også ganske robust: Min har tålt et meterhøyt fall rett ned i et betonggulv, i tillegg til en del like høye fall på parkettgulv.

Alt etter hva du prioriterer, selvfølgelig, vil jeg si at den gir mye mer for pengene enn hvilken som helst iPod.

Lenke til kommentar

Det er utvilsomt et godt kjøp for det er en solid og god spiller, med veldig god lyd. Creative Zen Sleek er også et godt alternativ, men den koster noen hundrelapper mer. Dersom du ikke har behov for 20 GB, men kan greie deg med 6, ville jeg også vurdert Zen Micro.

 

Du finner vel ikke en spiller med mer ytelse/kapasitet pr krone. Men så spørs det hvor viktig størrelsen på spilleren er for deg. Den er jo ikke akkurat den minste spilleren på markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...