theck1 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Hei! Etter 23/9 updaten fra valve har jeg aldri hatt den samme ytelsen i cs:s som jeg hadde før. Jeg lå normalt på 100-200 fps alt etter om det var mye som skjedde rundt meg, kart osv. Jeg kjører en 1280x1024 oppløsning og 2x anti aliasing mode og 4x filtering mode. Alt av innstillinger ellers er på high/max. Jeg har 2x nvidia 6800 ultra i sli på en amd athlon64 3500+. Gjennomsnittlig fps er så lav som 40 og når det skjer mye er den ofte nede på 20 tallet. Dette er jo horribelt med et såpass oppegående system. Har prøvd det meste av drivere og forskjellige innstillinger på skjermkortene. Har også 2gb ram (4x512) kjørende på 200mhz i bios. Dette stemmer vel? Hva kan gjøres for å forbedre fpsen? Er det i det hele tatt mulig? Jeg er ikke villig til noe særlig kvalitets tap da dette spillet er en fryd for øyet. Alt av råd og tips mottaes med stor takknemlighet! mvh theck1 Endret 14. oktober 2005 av theck1 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Høres vel nesten ut som om det er noe galt med updaten...? Hjelper sikkert når neste kommer... I mellomtiden, kos deg med CS 2D. Ellers: DirectX, Drivere, performance i andre spill... Endret 15. oktober 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
everex Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Kanskje det er fordi du har på v-sync? Men da skulle egentlig FPS ha være på 60 da Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Kanskje det er fordi du har på v-sync? Men da skulle egentlig FPS ha være på 60 da 5014579[/snapback] Ihvertfall 75 for lcd skjermen kjører på 75 hz, er det ikke slik det henger sammen? Mulig det er updaten ja, men det har jo kommet små updater etterpå som burde ha fikset det. Jeg har skrudd av den nye hdr funksjonen også på video settings i spillet. Performance i andre spill er upåklagelig, så mulig det er updaten. Småsint på valve ja. Kan det være fordi jeg kjører trådløst opp mot ruteren? Ruteren står et stykke unna, men signalstyrken er god. takker for svar sålangt! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Det skyldes nok ikke det trådløse nettverket. Da ville du i tilfelle lagget, ikke fått lav fps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå