Kjekssjokolade Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 har akkurat begynt å spille BF2, så har jeg skjønt såppass at du må få så og så mye får å kunne oppgradere kit'ene...... Er det noen bestemte servere jeg må spille på for å få poengene? Å når jeg har unlocket noen kit, er det bare på den serveren jeg unlocket det på jeg kan bruke det? Eller hvordan fungerer det?
Blib Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Ja, du må spille på servere som er markert "Ranked" for å få poengene dine lagret globalt. Du kan filtrere bort alle som ikke er "Ranked" i servervinduet. Og nei, et opplåst våpen kan brukes på andre servere enn den du låste det opp på.
Flexo Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Du må spille på rankede servere for å få låst opp "kits". Hvem som er ranked ser du visst det har 2 gule haker til venstre i serverlisten. Du kan bruke unlockene på alle servere.... Edit: Shit, var for treig Endret 12. oktober 2005 av ^FeKtus
Kjekssjokolade Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 OK......takker og bukker:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå