Gå til innhold

Tips for god hjelp


Anbefalte innlegg

Skrevet

TING å Tenke på før du ringer kundeservice

 

1. Hvis du har tekniske problemer med mobilen,

så er det en fordel om DU HAR MOBILEN FORAN DEG når du ringer kundeservice.

Da kan du f.eks få testet om MMS fungerer mens du snakker med kundeservice.

 

2. Ikke forvent å få ekstraordinær hjelp hvis du er uhøflig.

Tror du kundekonsulenten får lyst til å hjelpe deg når du sier "Jeg skal ha det jævla abonnementet mitt åpnet NÅ!"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tillater med å legge til et par ting...: Du kan ikke få hjelp med ditt Sense-abonnement hos en Telenorforhandler eller ditt telenor-abonnement hos en NetCom-forhandler. Du kan heller ikke sette bindingstid på et abonnement som ikke er ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...