keikenes Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg var så lur å låne bort mitt eminente Casio EXcilim Z3. Skjermen ble ødelagt og jeg må derfor søke litt råd. Fins det noen som helst mulighet for å få tak i ny skjerm til dette kamera? Hva vil evt den totale kostnad komme på? Er det noen som har et ødelagt EX-Z3 med en skjerm som virker?? mvh KE
Black Star Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Er da bare å kreve at den som lånte kamera betaler for reparasjon? Kan være at det er mer kostbart enn et nytt tilsvarende kamera, så da får personen velge mellom å kjøpe nytt kamera til deg eller betale reparasjonen
keikenes Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 Joda, det er ingen problem med erstatningen. Jeg får et EX-Z57 som erstatning og er meget fornøyd med det. Jeg var mer ute etter tekniske muligheter angående denne feilen. Går det an å få tak i tror dere? mvh KE
Black Star Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Du får nok tak i det, ja. Men å montere det er nok verre (mange små deler i et slikt kamera, og muligens må en stor del av kameraet byttes ut da de gjerne er laget i noen få moduler).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå