Gå til innhold

FW oppgradering av W800i


Anbefalte innlegg

Jeg er på SE sine sider og jobber med dette nå, men får opp:

 

Laste ned og installere klientprogrammet

 

Etter at installasjonen er fullført, vil du automatisk bli omdirigert til det riktige Web-området.

 

IKKE lukk dette vinduet

 

----

Men.... INGENTING!

 

Noen som vet hvorfor den stopper der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Oppdaterte min W800 tidligere idag, så får se om jeg kan hjelpe deg litt på vei her. Når denne siden vises, du trykker vel på "neste" da? Og etter du har trykket på neste, venter du litt og så får du noe sånt du kan laste ned. Da får du valg om å åpne, lagre eller avbryt, velg da "åpne". Og når filen er lastet ned og åpnet følger du bare det som står der.

Håper dette var til hjelp :)

Lenke til kommentar
Anbefaler å ikke oppdatere med ny FW nå. Den nye versjonen er det feil med. Blir bare rot når man prøver å overføre filer med USB-kabelen. Vent heller til det kommer en ny og forbedret versjon.

jeg har ikke fått nie problemer med min tilkobling av usb på min w800i.....og det er kanskje lenge til det skal komme en ny FW til w800i!!

Lenke til kommentar

Er det noe sted man kan se hvilke endringer/forbedringer som ligger i den nye firmwaren? Fant det ikke sånn ved første øyenkast inne på SE sine sider, og det er jo greit å vite om det er vits i å oppgradere eller ikke :) Og da ser jeg bort ifra de potensielle minnebrikkeproblemene, som forsåvidt gjør at jeg i hvert fall kommer til å vente med noe fw-oppgradering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...