Backbone Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) skal snart ha bil, og må finne ut hvilket anlegg jeg skal ha. Derfor lurer jeg på om det finnes noen sider på nettet hvor jeg kan lese om, og sette meg inn i bilstereo, og f.eks: hvor stor forsterker man må ha for å drive osvosv... i det hele tatt. hvor? Endret 11. oktober 2005 av Backbone
Jalla Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Basic Car Audio Electronics Og så finner du jo mye info samt noen artige byggetråder her og her. Ellers er det etpar generelle ting som en gjerne bør ha klart for seg når en skal bygge: 1: Hva slags lyd er du ute etter? 2: Ta ting stegvis, planlegg grundig. 3: Gå for kvalitetskomponenter hele veien, kjøp inn etterhvert. 4: Forberede deg på at ting tar tid, men resultatet blir også bedre enn "hastverk er lastverk" saker. Endret 11. oktober 2005 av Jalla
Jalla Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Den er fin, skulle det ellers være noe er det jo bare å spørre
[FaLcOn] Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 skal snart ha bil, og må finne ut hvilket anlegg jeg skal ha. Derfor lurer jeg på om det finnes noen sider på nettet hvor jeg kan lese om, og sette meg inn i bilstereo, og f.eks: hvor stor forsterker man må ha for å drive osvosv... i det hele tatt. hvor? En bra side er: http://www.perel-import.com/index.php?linkid=120030819031706 Her står det mye nyttig om bilstero, hjemmekino og stereo generelt! Last ned denne boken: http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/18...el/ht_bok_3.pdf Alt på norsk og godt foklart. Genial bok! Have fun!
rmon Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Auto HiFi Det er et blad som man får kjøpt i norge? Har de hjemmeside? [FaLcOn] takk for den pdf manualen! Veldig bra!!
[FaLcOn] Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Bare hyggelig! c",) http://www.autohifi.no/ kan jeg tenke meg er hjemmesiden eventuelt! :b
Mr. SQ Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Auto HiFi Det er et blad som man får kjøpt i norge? Har de hjemmeside? [FaLcOn] takk for den pdf manualen! Veldig bra!! Auto Hifi er tysk, og selger så vidt jeg vet normalt ikke i Norge. Mulig de mest velassorterte Narvesen butikkene har det inne. mvh Glenn
Jalla Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Om det var hjemmesiden til et blad er de iallefall inhabile til å foreta tester, hehehe:D Du får lese til øyet er stort og vått, syns det er gøy å se folk som spør etter litteratur slik at de får en bakgrunn for å forstå det de skal bryte seg utpå. Du skal ha kudos for det
Mr. SQ Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Alltid moro når noen søker kunnskap. Litt for få er villige til å bruke den tiden det tar å opparbeide seg kunnskap. mvh Glenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå