Moriggi Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 hei nå har jeg nettopp bygd ferdig min nye data. jeg har et MSI K8N DELUXE hovedkort, og ved første oppstart skal jeg innstalere BIOS, men jeg kan ikke gjøre noe, fordi tastaturet ikke er innstalert/ikke registreres av hovedkortet. HVA SKAL JEG GJØRE?? Takker for svar.. Hilsen Moriggi
Zardoz51 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Har du et annet tastatur du kan prøve med? Er det USB eller PS2 Tastatur du har?
Moriggi Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Skrevet 10. oktober 2005 Har du et annet tastatur du kan prøve med?Er det USB eller PS2 Tastatur du har? har prøvd 2 tast. begge er PS2
Zardoz51 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hvis du har mulighet til å låne et USB tastatur så kan du få testet om det er noe galt med PS2 inngangen. Btw. du har ikke byttet om mus og tasatur? Bare et forslag.
Moriggi Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Skrevet 10. oktober 2005 Hvis du har mulighet til å låne et USB tastatur så kan du få testet om det er noe galt med PS2 inngangen. Btw. du har ikke byttet om mus og tasatur? Bare et forslag. NOPE har ikke byttet om, har sjekket skal prøve å få låne ett.. takker
Moriggi Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Skrevet 10. oktober 2005 Håper du finner ut av det. TAKK Prøvde med USB 2.0, men ikke noen forbedring!!
Zardoz51 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Den var lei. Kanskje andre har noen bedre forslag. Har du bilde på skjermen?
Magic Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 husker jeg har lest endel om folk med tastaturproblemer på MSI sitt forbrukerforum - forum.msi.com.tw Sjekk der etter relevant informasjon hvis ingen på hw.no kan løse problemet ditt.
Moriggi Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Skrevet 10. oktober 2005 fikk det til nå, koblet den til mens maskinen kjørte.. Takk for alle tips Ps nå klarer ikke dvd brenneren å lese cd, så får ikke innstalert windows! alltid noe tull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå