Cheshire Cat Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Nstin : Koselig Og forresten til dere som lurer pð hvordan det er ð miste det en har bygget opp i wow (Ihvertfall gear og gold) og det ð ikke kunne spille, pluss at man er avhengig(var i hvertfall). sð er det ikke sð ille som jeg trodde det skulle veare. Det er vel marerittet til de fleste wow spillere dette.. jeg "sluttet" for 5 uker siden, var ikke ille i det hele tatt. så fant jeg ut at jeg bare hadde 2uker betalt igjen, så skal spille ut tiden.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg synes det er temmelig tåplig av folk som klager over at Blizzard ikke gjør nok for å hente tilbake folk sine kontoer og utstyr - om man skal klage, så klag på Allakhazam/ad-provider'n dems, det er det som førte til driten. Det faktum at en tredjepart har driti på draget, betyr ikke at Blizzard skal behøve å betale for det. Som nevnt, kjør Windowupdate ofte og bruk gjerne Firefox eller Opera, samt ha fungerende og oppdatert anti-spyware og antivirus så burde du gått klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå