G2Petter Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Hei. I forbindelse med at jeg har fått en iAudio X5, tenkte jeg at jeg skulle konvertere noen av animasjonsfilmene jeg har på DivX til MPEG-4, som MP3-spilleren støtter.Skjermen er 160*128 pixler, så filmen trenger jo ikke å være større enn det. Hvordan kan jeg enklest mulig konvertere fra DivX til Mpeg-4, samtidig som jeg reduserer størrelsen per frame? Hilsen, Petter Brodin Endret 7. oktober 2005 av G2Petter
White Fox Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hei.I forbindelse med at jeg har fått en iAudio X5, tenkte jeg at jeg skulle konvertere noen av animasjonsfilmene jeg har på DivX til MPEG-4, som MP3-spilleren støtter.Skjermen er 160*128 pixler, så filmen trenger jo ikke å være større enn det. Hvordan kan jeg enklest mulig konvertere fra DivX til Mpeg-4, samtidig som jeg reduserer størrelsen per frame? Hilsen, Petter Brodin Convert Divx to MPEG-4
G2Petter Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Skrevet 7. oktober 2005 Det koster dessverre en god slump penger ...
Vostok.no Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Foreslår at du tester ut Iriverter. http://iriverter.sourceforge.net Mvh Einar www.vostok.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå