Koyo Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hei jeg har Linksyss AksessPunkt. Så jeg lurer på om det finnes program som gjør slik at jeg kan se hvem som er koblet seg inn på mitt Aksess Punkt og som eventuelt jeg kan skru farten ned på til de som er koblet inn på Aksess punktet jeg kan nå se hvor mange trådløs nett det finnes i huset men ikke om de bruker mitt Aksess punkt. Kan andre komme inn på Min pc viss de kommer inn på aksess punkte mitt. eller er det kunn internett de kommer ut på da
la7dfa Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Hvis du ikke ønsker å dele ADSL med andre må du kryptere router og aksesspunkt. Om de kommer inn på din PC avhenger av hvilke innstillinger som er gjort på PC'n din. Øk sikkerheten: Åpne egenskaper for nettverkskortet og fjern krysset ved "Klient for Microsoft-netverk" og "Deling av filer og skrivere i Microsoft-netverk". 1. Trykk "start" 2. Velg "kontrollpanel" 3. Velg "Nettverks og Internett-tilkobling"(hopp over hvis du har klassisk visning) 4. Velg "Nettverkstilkoblinger" 5. Høyreklikk på nettverkskortet som går mot internett 6. Velg "egenskaper" 7. Ta bort krysset på "klient for microsoft-nettverk" og "Deling av filer og skrivere" 8. Trykk OK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå