ChrisAndre Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Heisann! Noen som har noen peiling på hvordan man går fram for å klansere en egen programidé? Jeg har en idé til et program. Jeg mener selv at det er kjempebra og nyttig, og har laget en ganske bra (mener jeg selv) presentasjon av det i Power Point. Jeg er helt blank når det gjelder programmering, så jeg har ikke fått laget noen slags prototype av programmet. Men hvem snakker jeg med? Hvem forklarer jeg ideen min til? Hvem kan fortelle meg om dette har en sjanse til å bli gjennomført og utviklet som et ordentlig program, eller om dette bare er en liten sprø idé som jeg kan leke meg litt med for meg selv? Hvem kan fortelle meg hva jeg eventuelt gjør videre hvis programmet faktisk ER bra...?
femfulle Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Hei! Du må nesten ta kontakt med eit særiøst firma som driv med systemutvikling, dersom du meinar du har ein kjempeide, bør du orientere deg om korleis du kan sitte att med mest mogleg etter at du har videreformidla ideen din. Når du legg fram ideen, bør du prøve å gjere det mest mogleg profesjonelt og sakleg. Lykke til!
BeNeFit Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 http://www.rentacoder.com/RentACoder/default.asp Har ikke prøvd det før, men har hørt mye bra om det!
ChrisAndre Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Det er bare et program for glosetrening... Det er egentli et ganske enkelt program som sikkert lett kan lages med flash eller noe...
ChrisAndre Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Hei! Du må nesten ta kontakt med eit særiøst firma som driv med systemutvikling, dersom du meinar du har ein kjempeide, bør du orientere deg om korleis du kan sitte att med mest mogleg etter at du har videreformidla ideen din. Når du legg fram ideen, bør du prøve å gjere det mest mogleg profesjonelt og sakleg. Lykke til! Veit du om noen slike firma?
efikkan Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Det er bare et program for glosetrening... Det er egentli et ganske enkelt program som sikkert lett kan lages med flash eller noe... Jeg laget noe lignende for mange år tilbake.
efikkan Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Har du laget dette som program? Jeg har laget et glosetreningsprogram en gang i tiden, men det ble ikke helt ferdig. Men om du vil, så kan jeg lage ett nytt. Send meg PM for mer info. Hvis jeg skal gi ut et program, så må jeg skaffe meg fullversjonen av Delphi, men det kan jeg nok ordne. Ta kontakt om du ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå