Gå til innhold

Driver oppdatering av AMD x2


glx-rider

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en x2 cpu på en xp sp2 maskin. Maskin enheter viser 2 cpuer.

Så var jeg inne på AMD sine sider, og så at det var en driver for x2 support. Prøvde å installere denne ved å dobbeltklikke på den, men fikk meldingen: this driver is allready installed, please remove previous driver.

(el lignende)

 

Med mindre xp selv henter en sånn driver, så vet ikke jeg hvordan den har kommet dit.

 

Hvordan får jeg inst. driveren? og trenger jeg den egentlig? regner med at jeg antakeligvis må fjerne den gamle, men vet ikke hvordan.. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal du installere den hvis den er der fra før? :p

Dette der var meget usakeleig og unedvøndig av deg.

 

BTW, hvis du går inn på ProgramFiler på maskinen din så skal det være en AMD mappe, er den der( hvis ikke), prøv å gå inn på kontrollpanelet, og velg Legg til/avinstaler programmvare, finner du avinstaleringen for AMD CPU`en din der? Var meget rart dette, har SP2 selv og måtte instalere AMD driveren til min AMD CPU. Åssen yter CPU`en foressten?

Lenke til kommentar
fant ikke noe driver i verken mappa AMD, eller amd cpu (eller noe AMD) i kontorllpanel /fjern programmer..

 

Hvirdan han yter? mhmm. hvordan ser jeg det? ( det er en 2,2 ghz hvis det var det du tenkte på..)

mhz betyr ingen ting .

hvordan er maskinen å bruke når du har brukt opp 1,5gb minne

 

min maskine centrino 1,8ghz sliter med å jobbe skikkelig når jeg har så mange programmer at 1,3gb er brukt av rammen.

( masse cpu load.. )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...