Gå til innhold

Mage fire build

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har akkurat dinget 43 og skal respecce. (har en del "waste" talents points..)

Er ute etter en fin build til både PVE/instance, og som faktisk duger i PVP

Står mellom 2 builds, ene er

Fireball 5/5

Pyro 1/1

Ignite 5/5

Impact 5/5

Flamethrowing 2/2

Impr Flamestrike 3/3

Blast wave 1/1

Crit mass 3/3

Firepower 5/5

Arcane focus 5/5

Clearcast 5/5

Evoc 1/1

Mana shield 2/2

Arcane explosion 5/5

Counterspell 2/2

Pom 1/1.

Eller :

Impact 5/5

Ignite 5/5

Improved fire blast 3/5

Flamethrowing 2/2

Intercsate 2/2

Imp. Sorch 5/5

Crit mass 3/3

Firepower 5/5

Arcane focus 5/5

Clearcast 5/5

Evoc 1/1

Mana shield 2/2

Arcane explosion 5/5

Counterspell 2/2

Pom 1/1.

Noen andre forslag? kom med meninger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjør frost/arcane, vet dette ikke var det du så etter, men det er deilig!:D

jeg sverget også ved fire treet lvl 54 og jeg bestemte meg for og prøve frost, nå er jeg velsignet :thumbup:

Skrevet

Njaa, er jo sikkert mer kontroll, men liker å gjøre MYE rask dmg..

Har fått de for meg at frost har ganske lav DPS :|

Grunnen til at jeg er mage, er jo DPS.

Uansett, visst jeg skulle kjøre frost.. hvilken build er da best? Gjør en del pvp, men også en del pve ..

Skrevet

hvis du skal kjøre frost så søk på forumet.. ahr frost mage selv mye diggere.. rekker mer spells før mobben kommer til deg.. diggere AoE grinding osv.. jeg er syyykt happy for at jeg ikke gikk fire!

Skrevet
Njaa, er jo sikkert mer kontroll, men liker å gjøre MYE rask dmg..

Har fått de for meg at frost har ganske lav DPS :|

Grunnen til at jeg er mage, er jo DPS.

Uansett, visst jeg skulle kjøre frost.. hvilken build er da best? Gjør en del pvp, men også en del pve ..

Frost har mer stabil dps og critter MYE oftere. Fire kan få syke crits men critter skjelden. Kort sagt frost er best, (synes jeg ihvertfall)

Skrevet

Har vel vert fire/arcane mage siden eg begynte med WoW og liker det veldig godt, taper sjelden i pvp eller duel og ligger som regel på første plass (DMG) i instancer uten om MC og BWL, har slutta og bruke Damage Meter nå så i ZG veit eg ikkje.

Critter vel rundt ein 20% med fire og har +104 fire dmg. og etter 1.7 så har eg fått ein god del meir doble crit så 500 ignite dmg per tick er ikkje uvanlig.

ThaAntihero

hvis du skal kjøre frost så søk på forumet.. ahr frost mage selv mye diggere.. rekker mer spells før mobben kommer til deg.. diggere AoE grinding osv.. jeg er syyykt happy for at jeg ikke gikk fire!

Vist du er fire så er mobben dø før den kjem til deg ;) og AoE grinding er like engelt med fire.

Skrevet
Har vel vert fire/arcane mage siden eg begynte med WoW og liker det veldig godt, taper sjelden i pvp eller duel og ligger som regel på første plass (DMG) i instancer uten om MC og BWL, har slutta og bruke Damage Meter nå så i ZG veit eg ikkje.

Critter vel rundt ein 20% med fire og har +104 fire dmg. og etter 1.7 så har eg fått ein god del meir doble crit så 500 ignite dmg per tick er ikkje uvanlig.

ThaAntihero

Vist du er fire så er mobben dø før den kjem til deg ;) og AoE grinding er like engelt med fire.

Vel, kanskje du kunne lagt ut din build ATM? :)

Skrevet

Har prøvd litt forskjellige, er lvl 46 nå og har alt i fire. Meget digg med mye dmg.

Men etter å ha testen frost mage på test serveren, er det KUN det som gjelder.

Det som er digger med frost er kost mindre mana, Crowd controll alle løper slowmo og Ice block til de gangene du sliter ;)

Problemet med fire er at ved end game har veldig mange +fireres gear i tillegg til mange mobs ved high lvl instance er immune mot fire.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...