Defo Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Står bare 1/75 i tailoring vinduet. Får ikke lagd noen ting nesten jo. Hva må gjøres for å få opp denne?
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Lage et par av de tilgjengelige tingene til skillen er såpass høy at du får kjøpt nye skills av treneren. Og sånn holder du på til 300.
Black&White Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Humanoids dropper linen, wool, silk og mageweave cloth. Dette bruker du til å lage bolt of linen, wool, silk og mageweave. Oppskrifter får du hos tailoring trainer og som dropp fra monsters og i kister. Så er det bare å lage masse skjorter, sko klær å andre ting. Så øker din skill i tailoring sakte men sikkert. Noen enchantere kjøper grønne (uncommon) items for å disenchante. Så disse kan du selge på AH for noen få silver. 8-10 kanskje. Resten kan du gi vekk til guildies som trenger det eller bruke selv, alt etter behov. Jeg driver å hamstrer linen, wool og silk hos humanoids for tiden, for å få opp tailoring skill. Alt som er hvitt (vendor trash) dumper jeg bare til vendor. Det andre går til AH eller guildies. Målet mitt er etterhvert å kunne lage Bottomless Bag edit: Det er vist også en regel for hvilken lvl humanoid som dropper hva. Kanskje noen andre kan forklare det? Endret 4. oktober 2005 av Black&White
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå