Ivan Drago Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Hvordan får jeg fram dette vinduet ? Skal bruke noen koder og må derfor ha frem dette vinduet. "Method 1: Press ~ to display the console window. Type "setrandom sv_cheats 1" and press [Enter] to enable cheat mode." hjelper jo ikke å trykke "~" ("alt" "ctrl" og "^/¨/~" knappen samtidig ??) Står ikke hva jeg skal taste i controls innstillingene heller.
nalle Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 no må du slutte. et spil ska fulførast uten koda
bob_kaare Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 hvis u ser litt lengre ned står d ossen du fixer d...d r en fil som heter mconfig...ta den opp i et text edit progg å søk på toggleconsole trur jej,,,
RogueFreak Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Quote: Den 2002-08-18 17:10, nalle skrev:no må du slutte. et spil ska fulførast uten koda Er enig i at man kan prøve å runde et spill uten å bruke juksekoder, men det er opp til enhver å bestemme om de vil jukse eller ei i SP. Så derfor synes jeg ditt svar er totalt unødvendig! EDIT: Glemte helt å svare på spørsmålet her da... Kanskje dette hjelper: 1.) Change the properties of your game shortcut and add +set sv_cheats 1 behind your EXE Example: c:GAMESSOF2SoF2.EXE +set sv_cheats 1 2.) Edit your basemyconfig.cfg and search for "toggleconsole". Here you can define any key you want to toggle the console ingame. Example: bind X "toggleconsole" 3.) Start the game and open the console /default Press shift + tilde(shift ~)/ and type one of the cheats. I min versjon av SOFII behøvde jeg ikke å forandre shortcut'en, og default key for å få opp console er | (til venstre for 1). Håper dette hjelper. _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-08-18 20:03 ]
ZkedaR Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 shift+| | = den over tab, ok...? Megavanskelig! står i faq'n trur jeg...
Arntfinn Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 kanskje han har warez. det har jeg, og kan ikke bruke | kanppen til console by default..har ikke bruk for den heller da..for jeg syntes sofII var møkk :wink:
Gal_ape Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 ok. driter i at dette er en gammelt post : hvordan får man vekk consolen igjen? Når jeg trykker X blir det bare skrivd inn i consollen... Hjelper ikke med Quit heller da det avslutter spillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå