Stig Jøran Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Heisann. Har nå vært plaget med et problem i lang stund. Det begynte når den ene av diskene mine døde, da var det bare noen ganger maskinen bootet og startet windows. Men nå er den disken som er død koblet fra, men har fortsatt problemer med å boote. Maskinen blir stående på den siste delen like før windows logoen kommer frem. Og der står den, ikke noe feilmelding eller noe. Så det jeg må gjøre for å få maskina til å boote er å slå den av og på helt til det funker. Så det jeg har prøvd er: * Reinstaller windows * Resette bios Noen flere forslag? Info om hardware finner dere i profilen min.
efikkan Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Den disken om operativsystemet ligger på, er den stillt inn som primary?
Stig Jøran Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Den disken om operativsystemet ligger på, er den stillt inn som primary? Uhm, tror det, men skal det ha noe så si når det bare funker noen av gangene? EDIT: hvis den ikke er primary så vil den jo ikke kunne boote uansett eller? Endret 2. oktober 2005 av Stig Jøran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå