ferik Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg leter etter et kamera som man har mulighet til å stille på de fleste innstillingene manuelt, som lukketid og blenderåpning osv. Vil gjerne at det kameraet er god til å ta bilder med i mørket Noen som veit om et bra kamera som har disse mulighetene?
perjohan Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Det er mange som har alle manuelle muligheter, ikke bare de fleste, som du er ute etter. Det kommer an på følgende: Hvor mye penger du vil bruke (fra 3500 ca og oppover), hvor du setter grensa ved størrelse (alle speilreflekskameraer dekker behovet ditt, men de er ikke i lommeformat). Ett av de som er relativt små og rimelige er for eksempel Canon Powershot S70: https://prisguiden.no/produkt/20192 Så kan du bruke produktguiden i akam.no til jobbe deg oppover for å se hva du finner med bedre billedkvalitet, mer zoom, mulighet til eksern blits etc etc - som også i praksis er dyrere og større.
ferik Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 Ja den må være i lomme format, jeg har lyst til å kjøpe meg et speilrefleks senere, men ikke med en gnag... ikke så veldig nøye med prisen, må jo betale for kvalitet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå