Caliber Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Hei. Ser denne er på ukens tilbud hos netshop, og syns rett og slett den er fryjtelig pen og hendig. Sitter nå på en ocz 520w som jo er en konge psu, men syns den bråker litt, og så har jeg så lyst på det modulære kabelsystemet Hiper byr på. Så derfor lurer jeg på; hvordan er kvaliteten på hiper'en? Gode stabile spenninger, lavt støynivå, tåler den litt semi-heftig klokking (2.8ghz @3.5ghz)? Håper noen tar seg tid til å svare, send meg gjerne en PM hvis du er interessert i min OCZ powerstream 520w, den er kledd med grønne uv-reaktive kabelstrømper, alt untatt atx-kontakten.
Iminzilion Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Hmm. bestilte nettopp denne selv nå. Står en del kommentarer på komplett.no sin side der folk har skrevet litt http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309565&cks=PLC
MindZlave Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har den PSUen, syns den gjør jobben sin jeg! Speccs: AMD Athlon 64 San Diego @ 270*10 GeForce 7800GTX 1 HDD + 1 DVD rom + 1 DVD Brenner (det er vel disse som egentlig drar no særlig strøm)
Caliber Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Det jeg er mest spent på, er om spenningene er nøyaktige og stabile. Har du sjekket dette? Hvis ikke kjør mbm 5 f.eks. i bakgrunnen og spill og klokk litt, så sjekker du highs and low's som programmet har registrert når du der ferdig.
MindZlave Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Har gjort det allerede, de virker stabile, holder jeg innenfor grensene til hva som er anbefalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå