nree Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Hvordan lage vann i Valve Hammer Editor som ikke skader spillerene. Altså man kan være under så lenge man vil..
A.J Green Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Du kan helt sikkert meke litt med en AMX mod som gir tilbake hp når du mister det, men da tror jeg det blir vanskelig å drepe/bli drept når det virkelig gjelder...
-Raistlin- Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 joda, det går ann men da vil vannet bli ganske rart. hvordan gjøre det : lag en brush (kube / sirkel / whatever) med en vann tekstur på og det er det
nree Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 ein "(kube / sirkel / whatever)" vil ikke egne seg som eit svømmebasseng... Det må vell gå ann og legge inn noe i entitien (sikkert skrivefeil)
-Raistlin- Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 tviler på det....... kan prøve på å leke meg litt fram og tilbkae og se om jeg får til noe......
-Raistlin- Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 nei. ser ingen mulighet. det eneste jeg kan tenke meg er å lage noe func_illusionary med en vanntekstur brush gjømt inni.....
-Raistlin- Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 nei. ser ingen mulighet. det eneste jeg kan tenke meg er å lage noe func_illusionary med en vanntekstur brush gjømt inni.....
-Raistlin- Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 man kan svømme i en blokk som har vantekstur (ikke alle vannteksturer da)
nree Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 Må man ikke ha func_water i ein vanntekstur for å kunne svømme i det?
-Raistlin- Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 nope. det jeg prøvde å forklare deg lengre oppover i topicen
slapp_jaevel Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) lag en blokk der vannet skal være ikke sant? og mekker func_water på entity'n? og fixer etterpå render mode til texture og fx amount til 100 lrns? (des høyere = des lettere ser du igjenom) så hvis du ikke vil bli skada kan du jo lage en usynlig blokk rundt vannet med en entity som fyller opp hp'n til 100 når du mister noe i det området der du har lagt blokka. Endret 5. oktober 2005 av slapp_jaevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå