Dozer_ Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Vet ikke helt om dette er rett sted, men prøver meg. Vel, topic sier vel det meste, jeg ha ren JVC XV S300BK som jeg kjøpte for en god stund siden. Takk på forhånd m.v.h Meg:)
MKej Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Vær sikker på at det ikke er noe plate i spilleren Ta ut kontakten til dvd-spilleren Sett in kontakten mens du holder inne "Open/Close" og "play" knappene (på spilleren, ikke på fjernkontrollen) ordet "Test" skal komme opp på displayet Trykk 9 på fjernkontrollen helt til det står "00A0 0000" på displayet Trykk "Standby/on" (på fjernkontrollen eller på spilleren) Vent i 15 sekunder Slå på spilleren Da skal dvd-spilleren være sonefri, hvis ikke så ligger det flere dvd hacks her Enjoy
Dozer_ Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 Det høres jo helt supert ut, det hadde det vært også, om det hadde fungert så.. Leste litt på den linken, der var det flere ting du kunne gjøre og, men ingen av de funker heller:( Noen andre forslag?
nahojdat Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Er ikke jvc et av de "kjekke" merkene som må chippes da? Såvidt jeg har forstått så funker ikke koder på de..
Even. Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 JVC, pioneer, Panasonic og enkelte sony spillere må gjøres sonefri med en slik flott fjernkontroll som forhandlerene har. Koster noen hundringser, men møter du på en grei selger gjør han det gratis.
Dozer_ Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 Pokker det var det slitet jeg håpet på å slippe:P
nahojdat Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 JVC, pioneer, Panasonic og enkelte sony spillere må gjøres sonefri med en slik flott fjernkontroll som forhandlerene har. Koster noen hundringser, men møter du på en grei selger gjør han det gratis. Har hørt det er sånn med sony, men ikke med de andre merkene.. Jvc og pioneer vet jeg ihvertfall ofte kan chippes..
Even. Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Pioneer må åpnes med en fjernkontroll hos forhandler (opptakerene kan åpnes med cd), panasonic kan kun åpnes av panasonic selv, sony kan man enten åpne med cd med ny fw selv eller gå til forhandler og JVC kan man enten åpne med kode eller fjernkontroll (varierer fra modell til modell)
Dozer_ Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 Du sier JVC kan åpnes med kode eller fjernkontroll, du vet vel ikke om noen koder som faktisk funker på den spilleren som det er snakk om? (JVC XV-S300BK)
Even. Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Det er forskjellige versjoner av spilleren din. Den første koden som ble nevnt her var til den eldre modellen, men denne skal være til den nyeste 1)TAKE OUT ANY DISC YOU HAVE (unless you want it scratched) 2)unplug Player 3)re-plug while holding the open/close AND play buttons(on the player itself) 4)press the forward skip button (on the player) The numbers 0000 0000 should show up, you WILL hear a clicking sound but dont worry, your player is only adjusting to and saving the change Try it out!! Har vært veldig lite borti JVC selv
Dozer_ Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 Funker noe ikke den heller, får vel se på det som et nederlag å heller gå til elkjøp for å få de til å fikse det..
nahojdat Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Er ganske sikker på at de fleste jvc er avhengig av chip.. Som sagt.. Endret 3. oktober 2005 av nahojdat
Even. Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Er ganske sikker på at de fleste jvc er avhengig av chip.. Som sagt.. Som sagt har jeg vært veldig lite borti JVC selv. Selger ikke dvd-spillere fra JVC der jeg jobber
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå