Stian0 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Hei. jeg har nå slitt litt med steam som ikke vil starte opp ordentlig. Fikk det til etter noen ganger. Det jeg sliter med nå er at de spilla jeg vil kjøre ikke vil starte opp. Trykker på Half - Life 2. "Preparing to play HL2" -*venterom* Ingenting skjer, De spilla jeg forsøkte å starte er fortsatt i Prosesser, men kan ikke slå av dem heller. Så jeg må restarte pcn for at de skal bli borte fra prosesser. Steam kjører helt bra, ingenting fryser. Spilla som ikke vil starte. Håper noen kan hjelpe meg til å få spilla til å funke. EDIT: Spilla er 100% oppdatert.. så det ekke problemet. Endret 1. oktober 2005 av Stian0
Newt32 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg kan hjelpe med å si at; om du hadde lest de aller øverste trådene i dette forumet, hadde du kanskje postet en annen plass. Som muligens ville gitt deg bedre svar. Vi har forumer der Steam blir diskutert nesten hver dag (Half-Life og Counter-Strike). Det finnes sikkert noen der som har hatt eller har samme problemet. Fikk akkurat en ide nå også. Hva med et eget Steam forum, der alle spillene som er lovelig og mulig å ha på Steam diskuteres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå