Bjorn Ole Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Studerte bildet hvor de to helikopterne figthet. Så litt opp så var det en flyplass.Helt sikkert Kina som har tatt den. Skulle de liksom ha invadert den, og fem minutter etter på så har de tatt flyplasser, og fylt rustet de ut med kinesisk utstyr? eh, det står jo tydelig og klart at Kina Har angrepet flyplassen før mappet begynte, og at USA skal ta den tilbake Men HVA brukte de til å angripe de med? må jo ha brukt skip og fly... Så kunne ikke en kinesisk carrier ligge rett uten for basen?
kenneth11 Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Studerte bildet hvor de to helikopterne figthet. Så litt opp så var det en flyplass.Helt sikkert Kina som har tatt den. Skulle de liksom ha invadert den, og fem minutter etter på så har de tatt flyplasser, og fylt rustet de ut med kinesisk utstyr? eh, det står jo tydelig og klart at Kina Har angrepet flyplassen før mappet begynte, og at USA skal ta den tilbake Men HVA brukte de til å angripe de med? må jo ha brukt skip og fly... Så kunne ikke en kinesisk carrier ligge rett uten for basen? og risikere å bli truffet av uttalige Airstrikes fra både USAF og USN, for ikke å snakke om ubåtene? i don't think so dessuten står det "The Marines have been redeployed from Manchuria to meet this threat". Det tar jo litt tid å flytte selv en gruppe marines fra Nord-Kina til midten av Stillehavet
Arne_F Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Blir kjempegøy det, men det var jammen meg på tide!
_Paulsen_ Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Venter i spenning! Du er vel ikke alene om akkurat det
AKIRAx77 Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 forhåpentligvis har de fiksa på locken også, slik at missilene ikke automatisk skal låse seg på vennlig Blackhawk (blir irritert når jeg skyter på en Su-34 som flyr i en veldig slak sving, for så å se at missilene flyr rett på et fullasta heli) Dette er jo ikke en bug. Det er realisme. Hvis et mål som er varmere og nærmere enn det misilen er tenkt å treffe, så vil det låse seg på det. Det merker du jo i det sump kartet hvor disse olje tårna står å brenner. Du får jo misil lock på de i løpet av sekunder. Det hentyder bare at det er en hvis form for skill å bruke disse. At du må ikke bare være klar over hvor fienden er, men hvor friendlys er så du ikke skyter feil. AKIRA
kenneth11 Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 forhåpentligvis har de fiksa på locken også, slik at missilene ikke automatisk skal låse seg på vennlig Blackhawk (blir irritert når jeg skyter på en Su-34 som flyr i en veldig slak sving, for så å se at missilene flyr rett på et fullasta heli) Dette er jo ikke en bug. Det er realisme. Hvis et mål som er varmere og nærmere enn det misilen er tenkt å treffe, så vil det låse seg på det. Det merker du jo i det sump kartet hvor disse olje tårna står å brenner. Du får jo misil lock på de i løpet av sekunder. Det hentyder bare at det er en hvis form for skill å bruke disse. At du må ikke bare være klar over hvor fienden er, men hvor friendlys er så du ikke skyter feil. AKIRA jojo, men du blir vel kraftig irritert når du har skutt etter et fly og så tar missilet en 180 graders sving for så å treffe vennlig helikopter! missiler skal jo liksom ikke låse seg fast på ting som er i en helt annen retning
-Teddy- Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 forhåpentligvis har de fiksa på locken også, slik at missilene ikke automatisk skal låse seg på vennlig Blackhawk (blir irritert når jeg skyter på en Su-34 som flyr i en veldig slak sving, for så å se at missilene flyr rett på et fullasta heli) Dette er jo ikke en bug. Det er realisme. Hvis et mål som er varmere og nærmere enn det misilen er tenkt å treffe, så vil det låse seg på det. Det merker du jo i det sump kartet hvor disse olje tårna står å brenner. Du får jo misil lock på de i løpet av sekunder. Det hentyder bare at det er en hvis form for skill å bruke disse. At du må ikke bare være klar over hvor fienden er, men hvor friendlys er så du ikke skyter feil. AKIRA Joda men når missilen er låst på et mål skal den ikke slippe det og ta sikte på et annet likevel... Er den låst så er den låst.
kenneth11 Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 nye bilder fra Wake (stjålet fra en tråd på GameFAQs ) Click Me
Vice Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Dette er jo ikke en bug. Det er realisme. Hvis et mål som er varmere og nærmere enn det misilen er tenkt å treffe, så vil det ..... Det er helt klart en bug eller feil. Dersom du feks. mister lock-on (fra siktet) på fienden vil raketten aldri søke etter fienden igjen på egen hånd. Den vil bare gå rett fram (og opp) selv om det er mange fiender i nærheten. Dersom det dukker opp en friendly da våkner plutselig hele raketten opp til liv igjen og gjør de mest vanvittige manøver for å nå målet, til tross for at du aldri heller har noen lock-on i siktet. Denne oppførselen har absolutt ingenting med realisme å gjøre.
Sjefern Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Helikopter och engineer Engineer kan inte reparera helikoptrar den sitter i lika fort. Flaggtagning med fordon Fordonet och den som kör räknas som en person. Om du sitter i ett fordon och vill hjälpa till med att ta flaggan fortare måste du hoppa ur fordonet. Problemet med att en full helikopter tar en flagga på ett par sekunder är alltså borta. Da blir det endelig slutt på BlackHawk horingen!
am3k Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Eller de som flyr må tenke seg litt mer om, er noen som virkelig tror de er uovervinnelige
-Teddy- Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 En annen bug er jo også når du skyter missiler mot en du har locked men missilene prøver ikke engang å styre mot målet, de bare fortsetter rett frem (og opp)... Håper virkelig de fikser missil porblemene sine. Fikk forresten skikkelig bakoversveis her for en halvtime. Var ute en tur og plustelig fyker det forbi to jagerfly (tror det var F16) rett etter hverandre i formasjon. Så de i ca. et halvt sekund før de var borte igjen. Hørte de i ca. 2 sekunder. Fikk skikkelig BF2 flashback.
Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Siste nytt om patch 1.03 er at den kommer ut i dag.. IGN har fått testet den ut, les mere her. EDIT: Patchen er på 175MB Endret 4. oktober 2005 av Slettet+3124
MistaWu Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 hmmm, hadde jo vært kos det. Men den kommer sikkert ikke før torsday eller fredag tidligst.
AKIRAx77 Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Dette er jo ikke en bug. Det er realisme. Hvis et mål som er varmere og nærmere enn det misilen er tenkt å treffe, så vil det ..... Det er helt klart en bug eller feil. Dersom du feks. mister lock-on (fra siktet) på fienden vil raketten aldri søke etter fienden igjen på egen hånd. Den vil bare gå rett fram (og opp) selv om det er mange fiender i nærheten. Dersom det dukker opp en friendly da våkner plutselig hele raketten opp til liv igjen og gjør de mest vanvittige manøver for å nå målet, til tross for at du aldri heller har noen lock-on i siktet. Denne oppførselen har absolutt ingenting med realisme å gjøre. Altså, det finnes jo ikke noe form for inteligens i rakettene som kan se forskjellen på varmen på et fly og et annet. Når man har missil lock så er det på varme kilden. Hvis en annen varmekilde skulle overstyre den så kan låsen bytte over. Om BF 2har en dårlig kode som gjør dette for lett, eller på en annen måte oppfører seg feil så håper jeg det blir fikset. Dog er min erfaring at når jeg har fyrt av en missil mot en fiende, og en friendly har sveipa forbi rett etter på har missilen låst seg på dem, og jeg får team vehicle damage. Jeg har blitt irritert og slikt, men alltid annsett det som min feil at jeg ikke sjekket at kysten var klar. Men realiteten er jo at det ikke er slik at misislen vil bare låse seg på et fly og følge det uansett hva andre fly som måtte komme i veien. Misilen vet ikke forskjell på friend or foe...den vet bare at den har noe varmt forran seg. Om det er i BF2 sitt gameplay interesse å overstyre dette og gi misilene en hvis form for inteligens så de holder låsne på det de først låste seg på...kan være å diskutere... Men realistisk er det ikke. AKIRA
Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 ' date='04/10/2005 : 11:17'] hmmm, hadde jo vært kos det. Men den kommer sikkert ikke før torsday eller fredag tidligst. Når man ser når dette er skrevet. Altså 3 oktober, og i testen til IGN så står det "releases tomorrow", det kan ikke bety annet enn 4 oktober, og tar jeg ikke helt feil så er det i dag...
-Teddy- Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Bytt heatseeking driten med noen skikkelig radarmissiler da ffs. Så bytter vi fra flare til chaff og alle er fornøyde. EDIT: Da slipper vi problemet med at folk brenner seg når du slipper flare i lav høyde og. Bare pass evt. pc'er på bakken om du dropper chaff, chaff trekker seg til alt mulig av elektronikk om det er noen magneter der. Endret 4. oktober 2005 av -Teddy-
am3k Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 EA sine BF2 sider er nede for oppdatering, klargjør de seg til et hardkjør ved at "alle" bf2 eierne vil laste ned patchen senere? Er den i tillegg på hele 175MB blir det litt belastning på serverne... EAGames.com is temporarily unavailable. During the next couple of hours, we'll be busy upgrading our equipment and providing maintenance to our site. We're making sure that EAGames.com continues to be the best place to play on the Web!
Anbefalte innlegg