JV Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 (endret) Hei Jeg har akkurat kjøpt WoW og har selvsagt veldig lyst til å spille nå og i helga... Problemet er at jeg ikke har Visakortet mitt enda, for jeg har mistet det og venter på ett nytt. Jeg kjøpte spillet idag i den tro at jeg hadde 1 månede å spille uten å måtte betale noe ekstra, men nå får jeg ikke registrert meg uten å taste inn visakortinformasjonen min... Om jeg bruker noen andres visakort for å registrere meg, kan jeg da når jeg får mitt eget kort over helga endre informasjonen så jeg bruker mitt eget kort? Endret 30. september 2005 av JV
JV Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Seriøst?! Huff det er jo bare tragisk... Sikker på at det ikke går ann å ender dette på "Account details" eller no.. ?
Chrynarx Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 jepp det funka for meg.. abre jeg brukte fake kode nr de 30 første GRATIS dagene før jeg brukte real visa kort.. funker som bare det
henrik_s Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Jo. det går fint. "Change Subscription" eller noe sånt
JV Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Ok... takk da stoler jeg på at det går.. hvis ikke får jeg bare slette kontoen min eller no.. må da få opprettet den igjen når jeg har cd-key...
Ueland Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Det går fint å endre VISA-innstillinger uten problemer ja.
JV Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Er registrert nå og ser at jeg lett kan endre... TUSEN TAKK!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå