RIKARD33 Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Har Ridge Racer og lurer på om det er normalt at fargene på konkurerende biler "sklir" litt ut når de svinger(virker som om fargene ikke greier å holde samme fart som bilene..) Har også fått en gul(vanskelig å se) flekk i høyre hjørne på skjermen,det er ingen pixel ,den har nettop kommet hva kan det være? Hilsen en ny på forumet
Fedorov Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 På PSP ikke sant ? Det er på grunn av skjermen. LCD teknologien er litt for treg, noe som gjør at farger glir litt ut og skaper "ghosting". Klarer rett og slett ikke å henge med. Særlig i spill som Ridge Racer som er 60fps (60 bilder i sekundet). Dette er også grunnen til at jeg ikke vil ha LCD TV forøvrig.
RIKARD33 Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Hei Fedorov! takker for svar,lurte på om det var psp`n som ikke var helt bra.. Men da må jeg bare godta det hehe
Fedorov Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Hei Fedorov! takker for svar,lurte på om det var psp`n som ikke var helt bra.. Men da må jeg bare godta det hehe Jepp. Et godt eksempel på dette problemet kan sees hvis man spiller rally-x minispillet i Ridge Racer. Da kan man tydelig se hvordan fargene ikke henger helt med og flyter litt over linjene.
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Hei Fedorov! takker for svar,lurte på om det var psp`n som ikke var helt bra.. Men da må jeg bare godta det hehe Jepp. Et godt eksempel på dette problemet kan sees hvis man spiller rally-x minispillet i Ridge Racer. Da kan man tydelig se hvordan fargene ikke henger helt med og flyter litt over linjene. Har ikke lagt merke til det på min PSP...men skal se etter neste gang jeg spiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå