hemo Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Er det andre enn meg som har støtt på kopieringsproblemet i Firefox? Ganske ofte når eg skal kopiera tekst frå Firefox, må eg kopiera titals gongar før teksten faktisk kjem med. Dette er ganske plagsomt og eg har opplevd det på fleire ulike datamaskiner. Eg kan f.eks. merka ordet "datamaskiner" som eg avslutta forrige setning med, og ta Ctrl+c. Problemet er at ordet ikkje er blitt tatt kopi av. Når eg prøver å lima inn, så skjer ingenting. Høgreklikk og kopier hjelper heller ikkje... ..ikkje ein gong Rediger og kopier hjelper. Løysinga er å ta kopi titals gongar etter kvarandre, for då blir det tatt kopi til slutt... Problemet oppstår både på tekst og adresser (i adressefeltet til nettlesaren). Som sagt: Er det andre som opplever dette problemet?
hemo Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 I det siste har eg slitt med dette igjen... Eg må ta kopi bøttevis av gongar, før teksten eg har markert endeleg vert kopiert... Er det andre som opplev dette i Firefox?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå