moflebukken Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Hei jeg har fått meg ny server og prøver å sette opp "phpmyadmin", har gjort alt fra punkt og prikke av det jeg har fått fra min webadmin. Men jeg får bare denne feilen: The host name is empty! Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/shc_servers/mofle.net/root/phpmyadmin/libraries/common.lib.php:1335) in /home/shc_servers/mofle.net/root/phpmyadmin/libraries/select_theme.lib.php on line 93 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/shc_servers/mofle.net/root/phpmyadmin/libraries/common.lib.php:1335) in /home/shc_servers/mofle.net/root/phpmyadmin/index.php on line 55 Fatal error: Call to undefined function: pma_dbi_select_db() in /home/shc_servers/mofle.net/root/phpmyadmin/libraries/relation.lib.php on line 29 Er det noen som vet hva den feilen betyr? Kan noen hjelpe meg? Adressen til problemet er: http://www.mofle.net/phpmyadmin/
Gilbert Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Ser ut til at du har funnet løsningen. Generelt kan man vel si at det er den første linja i feilmeldingen som er viktig - resten kommer som regel på grunn av den første. I dette tilfellet: Host name mangler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå