Hayer Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Hei! Jeg skal lage et inn logings program til vennen min... Jeg har tenkt å bruke Access til å lagre AccIr, Bruker navn og Passord. Spørsmål: Hva bør jeg bruke som Primær Key? Hva er koden som gjør at den tar text feltet fra VB og lagrer i Access? Hvordan får jeg den til å sjekk at det er rett passord og at den stemmer med bruker navnet? Og et spørsmål til... Hver gang jeg prøver å compilere(test kjøre) et program så krasjer hele VB...??
aadnk Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Dersom VB krasjer og avsluttes umiddelbart, anbefaler jeg å reinstallere applikasjonen. Slikt skal simpelthen ikke forekomme. Får du en feilmelding, derimot, kan vi umulig hjelpe deg uten dets nummer og beskrivelse. Ellers anbefaler jeg å skaffe deg en Visual Basic-bok eller lese guider/eksempler på Internett, eksempelvis denne. Det blir litt lettere å hjelpe deg med å løse mer spesifikke problemer, enn å skrive en lang forklaring om alt det grunnleggende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå