Gå til innhold

Tips & Triks for en Undead Rogue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har lenge gått rundt og lurt på om jeg skulle kjøpe WoW, og for noen uker siden gjorde jeg nettopp det. Jeg har ikke angret et eneste sekund, og månedsavgiften, vel, den er en fryd å betale når spillet er så bra som det er! Men, nok om dette, jeg lagde denne tråden i håp om litt hjelp.

Jeg har laget meg en Undead Rogue og den er nå lvl 28. Jeg har selvfølgelig lært litt om hva en Rogue burde og ikke burde gjøre, men vil allikevel ha hjelp av dere til en del ting. Jeg kan med en gang si at jeg går assasination og under følger hvordan jeg har satt opp mine talents:

Assasination

Malice: 5/5

Remorseless Attacks: 5/5

Improved Esciverate: 3/3

Ruthlesness: 3/3

Subtley

Master of Deception: 3/5

Dette er det oppsettet jeg bruker. Jeg går for daggers og bruker spells som Ambush, Sinister Strike, Gouge, Eviscerate, Backstab og Rupture veldig mye. Vanish + Stealth er noe jeg selvfølgelig utnytter til det fulle. Mulig jeg har glemt noen spells nå, men det får gå.

Spørsmålene mine er som følger:

-Har jeg satt opp talents på en nogenlunde grei måte? Hva burde gjøres videre?

-Finnes det spells og komboer som Rogues er "nødt" til å følge?

-Hva er det egentlig Rogues lett kan "ta"? Hvilke classes og races?

-Hva er egentlig lurest å bruke når du går assasination? Daggers eller swords?

Håper ikke dette var altfor mange n00bete spørsmål. Setter umåtelig stor pris på om Rogues kunne gi en gamer noen tips på den lange veien til lvl 60. Til slutt vil jeg si at jeg vil være en Rogue som overfaller fienden, paralyserer den og forgifter den. Takk for alle tilbakemeldinger. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Assasination er vel mest brukt i daggers.

Enten som en 21/8/22 build eller en 30/8/13 build. Rogues som bruker daggers, gjelder vel sverd også for så vidt tar cloth users på null komma niks om man har overraskelsesmomentet. Er man sverdspeccet er vel warriors og shamans/paladins en smule enklere å ta.

Edit: Om du vil bruke daggers eller swords kommer vel for så vidt an på spillemåten din. Med daggers får man litt mere frihet, man kan backstabbe og bruke ambush for eksempel og satser på crits. Når man bruker swords går det mere på normal dmg og sinister strike.

Endret av Jungldyr
Skrevet

Tja.. Syntes builden din ser helt grei ut til levelen du er, Remorseless Attacks er genialt når man grinder, men ikke noe "must" i level 60.

Det du videre bør gå for er i alle fall Cold Blood, om du velger å gå Combat eller Subtlety blir jo opp til deg, men en kombinasjon av Coldblood og Preparation funker fint i mange situasjoner.

21/8/22, hvor "hovedmål" er Coldblood, Improved Backstab (Improved Gouge er mer eller mindre nødvendig her), Improved Ambush, Preparation og Improved Sap (Veldig godt i instances).

30/8/13, hvor hovedmål er Cold Blood, Seal Fate, Improved Backstab, Improved Ambush. Denne builden er best for PvE i mine øyne, men den funker også fint i 1v1 "encounter"-PvP.

30/21/0, hvor hovedmål er Cold Blood, Seal Fate, Riposte, Dagger Specialization og Blade Flurry, denne builden er ekstremt fin til grinding, og den moser mesteparten du kommer over (Om du Parrier! Idiotiskt at Riposte er avhengig av Parry.).

24/0/27, hvor hovedmål er Cold Blood, Improved Kidney Shot, Preparation, Hemmorhage, Inatiate, Improved Cheap Shot. Denne builden populært kalt Stunlock build, med Cheap Shot (40 Energy) vil du som oftest starte med 3 Combo Points, 2 Hemmorhage (70 Energy) og en Kidney Shot, dermed er det bare å dælje løs med Hemmorhage til target er nesten ute av stun, Gouge, Vanish, Cheap Shot osv.

Håper du iallefall har fått noen ideèr om hva du vil gå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...