YBD Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hei! Jeg har et ganske irriterende problem med min NextGenTel ADSL-tilkobling. Flere ganger om dagen går internett plutselig veeldig treigt, og stopper etterhvert helt opp. For å fikse det, må jeg dra ut og sette i strømkontakten i speedtouch-modemet, og deretter trykke "Reparer" under "Status for Lokal tilkobling". Da funker internett flott i en time eller to, og så må gjøre de samme greiene om igjen. Tidligere har dette skjedd cirka en gang i uken, og har dermed ikke vært et stort problem, men nå i det siste har det skjedd mange ganger daglig. Jeg har sendt spørsmål til NextGenTel om problemet for en stund siden, men fikk aldri svar. Er det noen som har samme problem, eller vet hvor problemet ligger?
FraXinuS Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Det må jeg også! Har aldri vært sånn før, det begynt plutselig for 1-2 uker siden. Må resette modemet 3-4 ganger pr dag. Det er veldig iriterende. Jeg har bluecom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå