Gå til innhold

Audigy 2 ZS bulk til BF2? Hva med drivere?


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg vurderer et Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS som jeg i hovedsak skal bruke til Battlefield 2, sannsynligvis sammen med Logitech Z-5500 5.1

 

Noen som vet hvordan 5.1-lyden blir i BF2 med dette kortet? Kan jeg kjøre på hardware settings?

 

Hvordan er det med drivere til Bulk-utgaven? Går ut fra at dette betyr at ingenting medfølger kortet. Hvordan er det da med drivere, på Cretive sine sider finner jeg kun Driver Updates, og ikke hele drivere.

Prisforskjellen på Bulk og Retail er på hele 300,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Creatives driver download har alltid vært litt kranglete. Hent ned siste driver "oppdatering" til Audigy 2 (samme hvordan modell, driverne er de samme egentlig). Klikk her.

Bruk WinRar (eller tilsvarende) og høyreklikke på filen, og velg "Extract here". Nå vil alle driverfilene vil bli pakket ut i diverse underkataloger. Det er nemlig komplette drivere, men setup-filen til Creative kjører en sjekk på at du har gamle drivere installert. Derfor - ikke kjør setup.exe!

 

Innstaller driver til lydkortet manuelt fra "hardware / Device manager", og få windows til å lete i katalogen du pakket ut driveroppdateringen i. (<katalogen din>\drivers\WDM\WIN2K_XP eller noe sånn). Da skal det funke :thumbup: .

 

Audigy 2 (uansett modell) fungerer bra til BF2. Du kommer langt med "Value" / bulk modellen :) Retail gir deg bare en fin eske og noen ubrukelige bundlede programmer.

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...