Jonna Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 (endret) Har akkurat kjøpt meg nytt tv kort. Hauppauge WinTV PVR500. Prøver å bruke ChrisTV, men får ikke lyd og bilde i synk. Har prøvd å bytte codec på lyd og bilde, men det ser ikke ut til å hjelpe... Er det noen som bruker disse to sammen som kan komme med noe tips? Har prøvd andre programmer, og der har jeg ikke det problemet. Hvis noen har tips til andre programmer som jeg kan prøve så si fra... Det må kunne utnytte hardware mpeg2 og 2 tunere.. Endret 26. september 2005 av Jonna
holabaloo Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 har du prøvd forumet på Chris-TV der for du sikkert raskt svar på problemet jeg ser han ofte vil ha "christv -log" fra programmet ,så hvis du kan finne den så kan han kanskje lese seg til feilen der.... Geir
Jonna Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 har du prøvd forumet på Chris-TVder for du sikkert raskt svar på problemet jeg ser han ofte vil ha "christv -log" fra programmet ,så hvis du kan finne den så kan han kanskje lese seg til feilen der.... Geir Har ikke prøvd det enda nei. Har testet noen andre programmer. Men jeg har ikke funnet noe som funker så bra som ChrisTV kunne ha gjort.. :-)
holabaloo Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Har Theater teatrix 550 pro kort og har også sett at CHRISTV har syncproblemer I visse innstillinger på preview... Så på ChrisTV forumet at det skal komme update på dette sync -problemet fikk meg en liten overraskelse da jeg innstallerte MAINCONCEPT PVR den innstallerte nye mpg kodeker som kom opp i CHRISTV som gjorde sync mye bedre.... anbefales håper du har fått ordnet problemene dine ?
RoosterX Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Ikke testet chris tv på mange år, men kan iallefall varmt anbefale SageTv, fra http://www.sage.tv - særskilt om dette skal brukes i htpc sammenheng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå