Flygg Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) jeg har fått et irriterende om enn lite problem i itunes. spilte en sang fra biblioteket, da itunes plutselig fikk det for seg at når man skal sortere sanger etter nr er den rette måten å gjøre det på 6,1,2,3,4,5,7,8,9 (se bilde). jeg har endret på alt som finnes i opplysningene i fila uten at det hjalp meg stort. dette er merkelig nok kun et problem med denne fila, men allikevel irriterende, så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med det. jeg vet at om jeg lager en spilleliste slipper jeg problemet, men jeg gidder ikke å lage spilleliste hver gang jeg skal spille et album. jeg haker dem bare av og starter den første låten. (og hvis noen vet hvordan jeg får itunes over til engelsk igjen blir jeg glad) Endret 24. september 2005 av kakk
Den normale mann Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Du kan jo bruke bla funsjonen (under søkeruten) eller søkefunsjonen til å finne sanger/et album fra en artist og så bare sortere de med den vanlige sorteringsfungsjonen. Det er litt tungvint vis man skal gjøre det ofte, men det funker fint.
Flygg Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 løste problemet nå. trodde jeg hadde sjekket alt, men itunes hadde av en eller annen merkelig grunn lagt til et mellomrom etter albumnavnet på alle untatt den sangen som ble sortert galt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå