Battone Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Har nettopp skaffet meg dette programmet, ikke brukt det før.. Jeg sliter med å få redigert filmer av denne typen uten først å kjøre dem igjennom virtualdub.. Når jeg prøver å legge filen inn får jeg "stream attributes could not be determined" Lyden er ikke noe problem med.. Så da er spørsmålet, trenger jeg en plug-in/codec kanskje? Har prøvd de fleste codecene jeg kan tenke meg, også morgan mjpeg som jeg leste noe om på et annet forum..
Battone Skrevet 25. september 2005 Forfatter Skrevet 25. september 2005 Fortsatt et problem, finnes det ikke en som har peiling på sony vegas da.. For jeg har vel forklart meg godt nok når det gjelder problemet...
blacktower Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Flyttet fra Videoredigering og video på forespørsel.
Battone Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 Takker så meget, og da håper jeg kanskje at noen der ute ser på problemet mitt.. Må da finnes en som kan Sony Vegas 6.0... Trur ikke forskjellene til de andre versjonene er så rivende så om noen kan noe om problemet mitt, eller kanskje noen bare har en ide, så er de velkommen med sine input..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå