Vikers88 Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Jeg syntes egentlig Opera er bra, men hvorfor skal det være så vanskelig med plug-ins til opera?? Hvorfor er det ikke som Firefox og IE, at den søker etter plug-ins og installerer det? Det er det mest irriterende med Opera, syntes nå jeg dah!!
olafura Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Jeg syntes egentlig Opera er bra, men hvorfor skal det være så vanskelig med plug-ins til opera?? Hvorfor er det ikke som Firefox og IE, at den søker etter plug-ins og installerer det?Det er det mest irriterende med Opera, syntes nå jeg dah!! Enig og forhåpentlig skal problemene med scanning etter plugins bli forbedret i Opera 9 :-)
gnikk Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 nettopp installert opera her, og plutselig så fungerer ikke qt-plugin i denne nettleseren. har installert qt på ny, men fungerer fremdeles ikke. Fungerer i IE. Noen som vet?
Vikers88 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 (endret) Håper det blir bedre i Opera 9, noen som vet når Opera 9 kommer ut? Endret 24. september 2005 av Vikers88
howzer Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Installerte Opera 8.5 på en kamerats maskin her om dagen, og den fant alle plugins han hadde installert som tilhørte Netscape og Firefox. Så den søker tydeligvis etter plugins automatisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå