-Jungeldyret Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Hei, jeg så guiden om hvordan man kan lage cs film over her, og prøvde meg selv. Men jeg skjønner ikke noe av programmene i topicen.. Å få filmsnuttene var enkelt. Men å sette de sammen, legge til effekter og lyd var litt værre synes jeg. Har ikke mye erfaring i sånt, bare litt miksin av sanger i Audacity fra før av, så jeg vil kanskje si at jeg er litt "noob" F.eks: I Virtualdub skulle jeg prøve å legge til en sang, men jeg fikk ikke til å velge bare deler av sangen. Hjelp meg please, vil lage min egen lille film
brd Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=253411
-Jungeldyret Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Jeg leste akkurat den guiden her på forumet. Det står ingenting om hvordan programmene brukes der, bare at man trenger de for å lage filmen! Jeg vet at jeg trenger de, men jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke de. Det er det jeg trenger svar på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå