Gå til innhold

Godnyhet til alle Warlocks!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til dere som vil ha stackable shards, gå vekk :)

Problemet med soulshards er ikke at de tar så mye plass(selv om jeg har som regel 100 shards etter farming fordelt i bank/inv), men det at man bortimot må farme de hele tiden før man skal pvp'e(og BWL), og spesielt i PvP er det vanskelig å få de tilbake(drain soul tar tid, det lagger/bugger ekstremt til tider for at du skal få shard, det er en diger stråle mellom du og enemy som sier kom å ta meg, jeg er opptatt med å få shard), mens resten av classene bare trenger å evnt kjøpe reagents hvis de i det hele tatt trenger noen, det er det som er problemet med soulshards.

Om det blir enklere å farme(drain soul blir en DoT f.eks.), så trenger vi heller ikke ha så mange shards i baggene våres hele tiden, bare dotte en hel gjeng i PvP, og vente på at shards kommer inn. Problem solved.

Ellers så er forandringene gode, og en Ruin nerf vil ikke forandre stort på DPS'en til locks(jeg tror det var rundt 3% om den ble satt ned til 50%(altså halvert) ved rundt 15-20% critrate), det vil bare ødelegge sjansene for å one-shotte en jævel i de fleste tilfeller. Blir jo DPS increase fra DoT'ene og siden blizzard mener vi skal være debuffers, er dette en god ting. (og ToeP og den nye ZG trinketen med masse damage finnes fortsatt enda, diverse buffs også. Moonkin form(som druids får) betyr også at vi får 3% critchance om vi er i samme group.

Men, det spørs vel om vi får et par nye bugs neste patch også :)

Skrevet
faen da ville ha nye talents og sette:P

Dere fikk jo nye talents i 1.5, slutt å wine.

demo-locks fikk nye talents, affliction & destruction, som veldig mange bruker ble ikke fiksa på, se nøyere på spesielt affliction treet og test det ut, så ser du det ikke er mye valg der pga elendige talents :)

Skrevet
faen da ville ha nye talents og sette:P

Dere fikk jo nye talents i 1.5, slutt å wine.

demo-locks fikk nye talents, affliction & destruction, som veldig mange bruker ble ikke fiksa på, se nøyere på spesielt affliction treet og test det ut, så ser du det ikke er mye valg der pga elendige talents :)

Jeg mener talenttreene våre nå er bra. Affliction har alltid vært bra,med unntak av noen få bugs. Demonology-treet var helt elendig, men fikk en kraftig boost med Master Demonologist. Nå har det blitt en grunn til å velge destruction også, ettersom Conflagerate ble instant og kraftigere.

Til dere som vil ha stackable shards, gå vekk

...

Jeg er helt enig i at det er altfor vanskelig å skaffe seg shards også. Spesielt i PvP. Jeg er tilhenger av at soul shards enten fjernes helt, eller kun er nødvendig på steiner og summon for eks (ikke shadowburn), eller skrus helt av i battlegrounds og dueller. Når jeg spiller nå er det nesten kun i MC /BWL og da har jeg som vane å draine fra hver eneste mob. Det er vel det at det har blitt en vane å draine alt og alle som gjør at jeg først og fremst vil at shards skal stacke, men innser at det løser lite.

Skrevet
Jeg mener talenttreene våre nå er bra. Affliction har alltid vært bra,med unntak av noen få bugs. Demonology-treet var helt elendig, men fikk en kraftig boost med Master Demonologist. Nå har det blitt en grunn til å velge destruction også, ettersom Conflagerate ble instant og kraftigere.

noen få bugs?

Imp. Curse of weakness: elendig spell fra før av, og ~10ekstra damage har veldig lite å si når det er en warr som slår på deg for 400.

Imp. Drain Soul: virker kun når drain soul dealer _killing blow_, hurra.

Imp. CoA: hele 6% damage ekstra fordelt på 3 talentpoints, veldig bra det

Imp. Drain mana: annen spell locks nesten aldri bruker pga uselessness, talent hjelper ikke, altså waste.

Amplify Curse, CoEx og Imp CoEx: Først, 2 poeng for å få en veldig dårlig snare, og så 4 til poeng på å gjøre den halvveis ok.

Det er 7 av 17 talents som ikke er bra i affliction, sure, det er bra talents der også, men hvor er valgene? :\

Destruction er bedre, men jeg syns vi mangler mere valg der også, den ble mye bedre etter pvp-settet(-0.2sec på immolate) og conflag instant kom på banen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...