ssswopp Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 (endret) når jeg prøver å logge på steam så kommer dette opp: Unable to connect to the Steam network. 'Offline mode' is unavalible because there is no steam login information stored on this computer. You will not be able to use network again. To check the status of the Steam network please visit http://steampowered.com/status hva er det her for noe?? Endret 24. september 2005 av ssswopp
Admin'c Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 man må logge på steam for å få låst opp spillene man har kjøpt som bruker systemet (hl2 css hl1 (dod også?)) Etter de er låst opp kan du bruke dem som du vil uten internett
ssswopp Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 man må logge på steam for å få låst opp spillene man har kjøpt som bruker systemet (hl2 css hl1 (dod også?)) Etter de er låst opp kan du bruke dem som du vil uten internett hva mener du?? får spilt half.life.. men ikke cs.. får ikke spilt på internett..
Admin'c Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 du må passe på brannmuren din at spillet får lov til å gå på itnernett. så må du høyreklikke på steamikonet nede ved klokka->velge play games->dobbeltklikke på cs. Da vil cs gå på nett for å låse seg opp og oppdatere seg, deretter kan du spille lokalt eller på internett (internett forutsetter at programmet får lov av brannmuren til å gå på nett og at du har internettaksess)
ssswopp Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 du må passe på brannmuren din at spillet får lov til å gå på itnernett. så må du høyreklikke på steamikonet nede ved klokka->velge play games->dobbeltklikke på cs. Da vil cs gå på nett for å låse seg opp og oppdatere seg, deretter kan du spille lokalt eller på internett (internett forutsetter at programmet får lov av brannmuren til å gå på nett og at du har internettaksess) tror det kan være brannmuren, får har hatt et virusprogram nå, men jeg må kjøpe det nå hvis jeg skal ha det.. så tror det kan være noe med det, får jeg får ikke lastet ned musikk heller pga. virusprogramemet. jeg har ikke noe steam ikon nederst i hjørnet ved klokka.. men den melingen kommer opp når jeg trykker på den ellers..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå