Gå til innhold

Hvordan skifte våpen lettere [LØST]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg har ikke spillt CS på over 2 år, og har nå lyst til å prøve litt igjen. Jeg husker fra den tiden at når jeg valgte ett våpen (med nummertastene), så byttet jeg til det våpenet med en gang. Nå om jeg trykker på et nummer, så får jeg se hvilket våpen det er opp i venstre hjørne, og så bytter jeg til det når jeg trykker venstre museknapp.. jeg vil ikke ha det slik

Når jeg trykkerp å 1 skal jeg skifte til våpen 1.. når jeg trykker på 2 skal 2 komme frem.. osv osv...

Husker ikke hvordan jeg fikk fikset dette tidligere...

Håper noen kan hjelpe...

Endret av JV
Videoannonse
Annonse
Skrevet
i console skriver du

hud_fastswitch 1

Noobspørsmål. Hvordan få frem console?

Hvis du ikke vet hvordan du får opp console. Hvordan klarer du å spille cs da? :p

Jeg bruker console konstant nesten jeg. Når jeg går ut, reconnecter pga Cheaters (public), når jeg skal ut av spillet, og når jeg skal joine servere jeg har fått IP'en til.

Kunne ikke skjønne hva jeg skulle gjort uten console :)

Skrevet
i console skriver du

hud_fastswitch 1

Noobspørsmål. Hvordan få frem console?

Hvis du ikke vet hvordan du får opp console. Hvordan klarer du å spille cs da? :p

Jeg bruker console konstant nesten jeg. Når jeg går ut, reconnecter pga Cheaters (public), når jeg skal ut av spillet, og når jeg skal joine servere jeg har fått IP'en til.

Kunne ikke skjønne hva jeg skulle gjort uten console :)

Hva hjelper det og reconnecte til den samme serveren? like mye cheaters der? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...