Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva slags høytalere får jeg satt inn i en a3?


salif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, har en a3 (to-dørs) av den første typen, og det er allerede lagt opp til høytalere i baksetet, så jeg lurte på hva slags høytalere det er plass til der. :)

Kommer helt an på hvor store du skal ha dem? Hva slags oppsett osv.. Det finnes mange små biler med stooooore høytaleranlegg siden den var bygget inn osv... Si meg mer detaljert eller send meg en PM på hvor i bilen du skal ha høytalere så kan jeg hjelpe til ;)

Lenke til kommentar

For det første lønner det seg alltid å oppgradere høyttalerne i front heller enn å stappe inn flere bak.

 

Anbefaler å satse på kvalitetskomponenter foran og evt. en forsterker.

Hva slags spiller har du?

Hva er budsjettet?

Hva slags lyd ønsker du? Bare mye eller godlyd?

 

Svar på dette så kan det godt hende du får et stalltips eller to som er verdt å vurdere :)

Endret av Jalla
Lenke til kommentar

Hei!

 

Planen var å plasere et par høytalere bak der, og kjøpe nye foran. Har satt inn et par 6*9" i hattehyllen. Link Focal Polyglas 690CV1

 

Spilleren jeg har er en Pioneer DEH-P3630MP

 

Tenkte jeg skulle kjøpe en firekanals forsterker til å kjøre høytalerene bak og bare kjøre de foran på spilleren. (Har ikke koblet på 6*9") Fint om dere har noen anbefaling til det også, forsterker altså :)

 

Budsjettet er ikke helt klart ennå. 1500 - 2000,- + - for både et høytalerpar foran, og et bak. Forsterker får jeg se på :)

Endret av salif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...