SWQ Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 ello... noen som vet om noen bra POPUPBLOKKERE? det er så j***** irriterende når jeg spiller.. så pooper det opp reklamer....
Blårens Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 hva mener du med at det poper opp reklamer når du spiller? poper det opp reklame når du ikke er på internett?
SWQ Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 hva mener du med at det poper opp reklamer når du spiller? poper det opp reklame når du ikke er på internett? Ja.... det pooper bare opp IE vinduer....
finnipinni Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Da har du fått no`rusk ! Prøv å scanne med Ad-aware ?
Manx Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Du har ikke fått noe spyware kanskje? Hvis jeg skal være så frekk at jeg kommer med et forslag om at du tester opera. Så blir du kvitt det problemet. Eller så mener jeg å huske at google har en som virker ganske bra. Og et lite tips, det er kunn lov å ha fire linjer i signaturen. Så hvis du ikke har lyst til å få dask på lanken av en moderator så fiks det
SWQ Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 Da har du fått no`rusk !Prøv å scanne med Ad-aware ? Ja... har scannet 1000 ganger med Ad-aware... men hjelper ikke...
finnipinni Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Hm... Ad-Aware finner mange, ikke alle. Har du prøvd Microsoft sin ? Hvordan ser dette ut ?
asuspc Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Ad-aware tar i øikhet med de fleste Spyware-Scannere bare "nesten-allt". Prøv med "Microsoft Antispyware" og "Spybot - Search and Destroy" så kan det være de finner eventuelle problemer.
SWQ Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 Scanna med MS anti spyware... fant 10 spywares.. sletta dem og ser ut som det funker bra nå :o
SWQ Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 Hva hette de greiene der a ? Så ikke :s ... bare sletta alt... da den fant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå