orjan_boe Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Jeg lurer på om det er noen på forumet som har dette kortet? Er dere i tilfelle fornøyd med det? Hvordan er støynivået på skjermkortet?
Aopens Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Jeg har dette kortet og er strålende fornøyd med det Det er ekstremt godt i forbindelse med overklokking Det at det har 2 DVI porter trekker også godt opp Anbefales på det høyeste
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 støynivået varierer. trekker mye strøm. bra grafikk - mangler utgang til crt så du må bruke adapter
heborres Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 støynivået varierer.trekker mye strøm. bra grafikk - mangler utgang til crt så du må bruke adapter Adapter føger med, så det bør ikke bli noen problem. Vurderer å kjøpe kortet selv jeg også.
KimmiK Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Har kortet selv, og det er særdeles bra kort; det er jo blitt skammelig billig for tiden så forvent deg mye for penga
orjan_boe Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Takker for alle innspill. Jeg har nå bestillt meg et XFX GeForce 6800GT fra komplett.no. Merket idag at viften på 9700proet som jeg bruker til dags dato hadde stoppet. Så da passet det nokså greit med nytt, for å si det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå