pianoforte Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Tenker å lage et PHP-skript som automatisk lager et Sudoku-brett. Noen som har tips, eller som sitter med et slik skript eller vet hvor det finnes?
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 http://www.google.no/search?hl=no&q=sudoku...=S%C3%B8k&meta=
zokra Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Har søkt selv, men har ikke funnet noe... Har tenkt å lagd noe selv, så jeg kan si fra hvis jeg kommer frem til noe
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Har søkt selv, men har ikke funnet noe...Har tenkt å lagd noe selv, så jeg kan si fra hvis jeg kommer frem til noe Trykk nå på den linken jeg ga, der fant jeg noe på søketreff nr1!
pianoforte Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Har søkt selv, men har ikke funnet noe...Har tenkt å lagd noe selv, så jeg kan si fra hvis jeg kommer frem til noe Trykk nå på den linken jeg ga, der fant jeg noe på søketreff nr1! Les spørsmålet mitt og tittelen på siden du mener. Google finner massevis av sudokulløsere, men det er ikke det jeg skal ha.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Les spørsmålet mitt og tittelen på siden du mener. Google finner massevis av sudokulløsere, men det er ikke det jeg skal ha. Et script som kan løse sudoku må vel ha litt logikk i seg som kan kanskje gi trådstarter en pekepinn på hvor han skal starte? Bedre enn ingenting.
yonderboy Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Det er kanskje litt off-topic siden dette er postet i php, men her er det et java-program (med kildekode) som kan lage sudoku-brett: http://sudoku.sourceforge.net/ Wikipedia-artikkelen om Sudoku har ellers en del om emnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå