sogasg Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hvor ligger bokmergene du legger til i opera seg? Jeg skal reinstalere pcen og gidder ikke finne alle bokmerkene på nytt.
Moltrez Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Ctrl+Alt+B Velg "Fil" -> "Lagre som". Lagre den hvor du vil.
sogasg Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 Men de som jeg har der fra før. Det er de jeg skal kopiere slik at jeg har dem. Jeg kommer foresten ikke inn på opera pag. Another user is running this copy of Opera. Så jeg må vite i hvilke fil i opera bokmerkene ligger eller hvor..
Moltrez Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Prøv og søk etter "Opera6.adr" hvis du bruker Opera 6 og nyere. Hos meg ligger de: "C:\Documents and Settings\Jan Erik Høvik\Application Data\Opera\Opera\profile\opera6.adr"
sogasg Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 (endret) Dette er den filen jeg finner som ligner mest "operadef6.adr" det er faktisk den eneste ADR-filen på pcen min. (Jeg kjører opera "8.1.7642.0") Men der står bare de bokmerkene som følger med opera. Noen som vet hvor bokmerkene ligger seg?? Endret 19. september 2005 av sogasg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå