Frijazz Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Nå skal jeg få låne noen spill, både myst og morrowind pluss noe annet, så jeg blir opptatt framover. Kommer tilbake helt skrudd i skolten tenker jeg SPENNENDE Du har mange gode timer foran deg med de spillene!
Mollin Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Og så kommer jeg tilbake hit hver gang jeg trenger hjelp
Varo Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 husker thief og det var ett knall spill. tror kanskje du ville likt elder scrolls III:morrowind. du kan jo snike der og på en måte:P og du kan nesten gjøre som du vil hele veien igjennom. og her er det bare dolker og sverd:) og lignende:D
_vamecum Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Fordet om Thief 1 og 2, kanskje virker litt utdaterte på den grafiske siden, så ta deg for all del tid til å prøve de ut. Det er blitt en uting for bransjen at faktisk de fleste spillerene krever bedre grafikk hele tiden, og ikke orker spille spill med gammel/dårlig grafikk. Deus ex er også en glimrende perle. Og det er meget vanskelig å spå om thief 4 kommer i det hele tatt. Selskapet som lagde det(og deus ex 1 og 2) har gått konk. Om bare flere spillere hadde valgt som deg, så hadde det kanskje sett lysere ut på spillmarkedet i framtiden.
Mollin Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 Skal nok spille thief 2, har den, men jeg syns det er vanskeligere å spille det for vakter osv kan se meg mye lettere, og så er det ikke så mye gøy i rommene. På det letteste nivået er det liksom bare å snike seg inn og hente litt penger, men skal jeg ha mer å gjøre på hvert oppdrag så blir jeg fakket med en gang. Jeg har ikke så god tålmodighet. Ble sikkert bortskjemt med tre'ern.
Mollin Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 (endret) Blir forresten dritsur hvis det ikke kommer flere thief. *Fjernet en del unødvendige smileys. Prøv å begrens bruken i fremtiden. Hilsen moderator* Endret 3. oktober 2005 av Orresnei
-Bassaddict- Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Har hørt så vidt om dette splinter cell, er ikke det veldig høyteknologisk? Jeg er kanskje kresen, men sverd og dolk og gamle borger har jo stor sjarm da. Viktig med bra stemning også. I thief holdt jeg på å ..... da jeg var inne på barnehjemmet/galehuset. Og takk for velkomsthilsner. drite på deg?
Passasjer Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Har ikke lest gjennom tråden, men er 100% sikker på at trådstarter vil elske følgende spill: *Deus Ex 1 og 2 *Splinter Cell - hele serien *Prince of Persia - Sands of Time
Mollin Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 Nei, ikke drite på meg, men hadde ikke lyst til å spille mer for det var så grusomt ekkelt inni der. Pingle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå